امیر مصطفی حقانی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی، پس از بازدید میدانی از وضعیت نابسامان ساختمان درمانگاه منجیل و شنیدن مطالبات بازنشستگان و بیمه شدگان عنوان کرد ؛ شعار و باور مدیرعامل سازمان در مواجهه با چنین مسائلی این است که: با یک صلوات گذشته را […]
امیر مصطفی حقانی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی، پس از بازدید میدانی از وضعیت نابسامان ساختمان درمانگاه منجیل و شنیدن مطالبات بازنشستگان و بیمه شدگان عنوان کرد ؛ شعار و باور مدیرعامل سازمان در مواجهه با چنین مسائلی این است که: با یک صلوات گذشته را رها نخواهیم کرد ، و در اینگونه زمینه هاف انقلابی عمل خواهد شد…؟!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم ؛ در بازدید سر زده مشاور و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی از درمانگاه منجیل که این بازدید با همراهی دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان گیلان ، معاون توسعه و پشتیبانی ، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان و همچنین حضور رئیس و اعضای شورای شهر منجیل و نیز اعضای کانون بازنشستگان و کارگری انجام پذیرفت، علل وضعیت نابسامان این درمانگاه مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ضمن تشریح عللی که طی سنوات گذشته این مرکز را به این وضعیت رسانده و نیز تلاشها و پیگیریهایی که در راستای بازسازی و راه اندازی مجدد این درمانگاه در این مدت صورت پذیرفته اظهار داشت : مدیریت درمان گیلان تمام تلاش و نیروی خود را در جهت رفع موانع و مشکلات در جهت احیای مجدد این مرکز درمانی بکار گرفته تا مردم و بیمه شدگان منطقه از خدمات درمانی آن بهره مند گردند ، منتهی با توجه به شرایط موجود ، راه اندازی این مرکز درمانی، عزم راسخ و همکاری جدی تمامی نهادهای دست اندرکار را طلب می کند.
در این بازدید، بازنشستگان و اعضا صنف کارگری شهرستان رودبار، وضعیت نابسامان این مرکز را بی توجهی به دغدغه مردم و بیمه شدگان و رها کردن این ساختمان، توسط مسئولین گذشته عنوان داشتند و علاوه بر تاکید بررسیدگی به وضعیت و پیگیریهای لازم جهت احیا ، تجهیز و راه اندازی این مرکز درمانی ، برخورد با افرادی که مسبب محرومیت مردم و بیمه شدگان از خدمات این مرکز درمانی در سنوات گذشته شده اند را مطالبه مردم خصوصأ بیمه شدگان تأمین اجتماعی دانستند.
حقانی ، مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات که از نزدیک نظاره گر وضعیت فعلی ساختمان درمانگاه منجیل و شنونده مطالبات بازنشتگان و بیمه شدگان بود، ضمن استماع خواسته های بحق بیمه شدگان، افزود: رسیدگی به مطالبات بحق بیمه شدگان از وظایف اصلی ما است و همانگونه که دکتر موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرده: «گذشته را با یک صلوات رها نخواهیم کرد» و به کمک تیم مدیریت انقلابی و جهادی استان گیلان ، از تمامی ظرفیتهای موجود ، در راستای تحقق اهداف سازمان که از مهمترین آن حراست از اموال و رضایتمندی بیمه شدگان تأمین اجتماعی است، استفاده می کنیم.
انتهای پیام/.