به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم، استاندار صبح امروز (دوشنبه، ۸ آذر ۱۴۰۰) در نشست تکریم  مدیران پیشین و معارفه مدیران جدید ستادی استانداری گیلان بر ضرورت تلاش مجدانه و برنامه محور مدیران اجرایی و دولتی برای خدمت صادقانه به مردم و رسیدگی به مشکلات موجود استان تاکید کرد و گفت:  تغییر مدیریت‌ها و جایگاهها برای ارتقاء بهره وری امری طبیعی و ضروری ست و همگان باید مقابل مطالبات و سؤالات پیش رو، پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون هریک از مدیران براساس ظرفیت خود فعالیتهایی داشته اند، افزود: برای تسریع در روند توسعه و برون رفت از مشکلات و محدودیتها، باید بدون اینکه زمان تلف شود؛ بطور برنامه محور و هماهنگ گام داشت و ظرفیتها را برای نیل به اهداف مطلوب بسیج کرد.

دکتر عباسی بر لزوم انجام هماهنگی های لازم با استاندار در حوزه ی تغییر مدیریتهای زیر بخشی تاکید کرد و اضافه کرد: اگر در حوزه‌ای کارها معطل بماند، تغییرات براساس انتظارات عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: از نیروهای مومن و متعهد، براساس شایستگی‌ها استفاده می‌شود و همگان باید در جهت افزایش سطح رضایتمندی مردم و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت جامعه گام بردارند.

نماینده عالی دولت در گیلان وضعیت آینده استان و کشور را براساس برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم امیدوارکننده خواند و با تأکید بر اهمیت همراهی و یکدلی در این مسیر گفت: موانعی پیش‌روی پیشرفت و توسعه استان وجود دارد که باید بدون هرگونه تعلل، برطرف شود.

در ادامه ی این نشست با قدردانی از محمود قاسم نژاد، افشین عزیزی و رضا جمشیدی؛ حسین مصطفی‌پور به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حسین محمدیان به عنوان مدیرکل‌دفتر استاندار و یوسف لطفی‌نژاد به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری معرفی شدند.