فرماندار تالش از اتمام فاز نخست و زمینه سازی برای آغاز فاز دوم احداث کمربندی این شهر خبر داد. رضا جمشیدی سه ساری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم گفت: فاز نخست طرح احداث کمربندی تالش که از نیمه ی خردادماه امسال آغاز شده بود، اکنون به اتمام رسیده و تلاشها برای […]
فرماندار تالش از اتمام فاز نخست و زمینه سازی برای آغاز فاز دوم احداث کمربندی این شهر خبر داد.
رضا جمشیدی سه ساری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم گفت: فاز نخست طرح احداث کمربندی تالش که از نیمه ی خردادماه امسال آغاز شده بود، اکنون به اتمام رسیده و تلاشها برای اجرای فاز دوم این طرح به طول ۲ کیلومتر ادامه دارد.
فرماندار تالش با بیان اینکه فاز نخست کمربندی هزار و ۲۰۰ متر طول داشته افزود: برای اجرای این قطعه که با تملک اراضی محدوده ی طرح نیز همراه بوده، بیش از ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی اضافه کرد : فاز دوم طرح احداث کمربندی ۱۲ کیلومتری تالش هم ۲ کیلومتر طول دارد و با تملک اراضی مردم همراه است.
فرماندار تالش برآورد اجرای فاز دوم کمربندی تالش را ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده قرار است این رقم از محل اعتبارات ملی و توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شود و وزیر راه با درنظر گرفتن این رقم موافقت کرده است.

جمشیدی سه ساری در ادامه به تشریح اهمیت اجرای فاز دوم کمربندی تالش پرداخت و افزود: اتمام این قطعه روند اجرای کلی طرح را وارد مرحله ی سهل تری خواهد کرد چراکه باقیمانده ی طرح نیاز به تملک اراضی ندارد و صرفا اجرای طرح در دستور کار قرار می گیرد.
داوود قوی پنجه ، شهردار تالش نیز برنامه های خود برای تسهیل در روند بهره گیری از فازهای اجرا شده ی طرح احداث کمربندی تالش را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر راههای دسترسی هزار ۲۰۰ متر طرح اجرا شده ی کمربندی تالش در قالب فاز نخست گشوده شده و زمینه ی بهره گیری از ایت هزار و ۲۰۰ متر را برای عموم فراهم کرده است و اگر فاز دوم هم اجرا شود ، شهرداری راههای دسترسی آن را پیشبینی و باز می کند.

کاظم رزمی، معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری تالش هم، عمده ی کار اجرای طرح کمربندی تالش را همین سه هزار و ۲۰۰ متر عنوان کرد و افزود: هم اکنون راههای دسترسی این دو فاز برای سهولت در تردد و بهره گیری از امکانات موجود پیش بینی و طراحی شده و اگر فاز دوم کمربندی زیر بار ترافیک بروند، بخش عمده ایی از عبور و مرورها از مسیرفاز یک و دو انجام می شود و از معضل داخل شهر تا حد زیادی می کاهد.
انتهای پیام/.
