استاندار گیلان بار دیگر به وعده اش عمل کرد. دکتر اسدالله عباسی که دو روز پیش در دیدار با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان در پاسخ به انتقادات در خصوص تعلل در تعویض معاونان استانداری قول داده بود ، تنها معاون باقیمانده از دولت قبل در استانداری را تا پایان این هفته معرفی خواهد کرد؛ […]
استاندار گیلان بار دیگر به وعده اش عمل کرد. دکتر اسدالله عباسی که دو روز پیش در دیدار با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان در پاسخ به انتقادات در خصوص تعلل در تعویض معاونان استانداری قول داده بود ، تنها معاون باقیمانده از دولت قبل در استانداری را تا پایان این هفته معرفی خواهد کرد؛ امروز آقای دکتر مرتضی رضایی صوفی را به جای خانم کیمیا تنهایی گمارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم از رشت؛ گرچه دکتر رضایی صوفی به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شده اما خداحافظی خانم کیمیا تنهایی از پیکره ی یکی از معاونتهای استانداری می تواند به عنوان تحقق وعده ایی به حساب آید که دو روز پیش آقای استاندار قولش را به حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رییس شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان داده بود…؟!
بنا بر این گزارش خانم کیمیا تنهایی به درجه ی بازنشستگی نائل آمد و بدین ترتیب آخرین معاون باقیمانده از دولت قبل نیز از استانداری جدا شد.
استاندار صبح امروز (سه شنبه ، ۳۱ خرداد ۱۴۰۱) در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و تکریم معاون قبلی، با اشاره به نقش توسعه مدیریت در تعالی سازمانی اظهار داشت: توسعه مدیریت، فرایندیست که طی آن سطح دانش، مهارت و اطلاعات سطوح مختلف سازمان ارتقاء یافته و موجبات استقرار شرایط لازم برای تکامل مجموعه استعدادها و توانایی های این رده فراهم می آید.
وی از بهرهوری نیروی انسانی بهعنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید با فراهم کردن بسترهای آموزشی اعم از عملی و تئوری و نیز تامین نیازهای کارکنان، زمینه رشد آنان را محقق کند.
استاندار گیلان توجه به کیفیت کار کارکنان و فراهم کردن تسهیلات رفاهی و تشویقی متناسب با اثربخشی افراد را ضروری خواند و گفت: باید اقدامات این بخش به گونه ای باشد که کارکنان تفاوت بین عملکرد مناسب و کم کاری در انجام وظایف را دریابند.
دکتر عباسی برپایی میز خدمت در استانداری را مهم دانست و تصریح کرد: مراجعان باید از ابتدای ورود به درگاه برای پیگیری درخواست ها و مطالباتشان، به صورت صحیح هدایت شوند و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در جهت جلوگیری از اتلاف وقت خودداری شود.
انتهای پیام/.