فرمانده ی انتظامی گیلان که امروز باهدف رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی در مرکز پیامگیر ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان در رشت حضور یافته بود، ضمن رسیدگی به درخواستهای ۲۶ مراجعه کننده گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ هزار تماس مردمی در سامانه ی ۱۹۷ پلیس در گیلان ثبت شده […]
فرمانده ی انتظامی گیلان که امروز باهدف رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی در مرکز پیامگیر ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان در رشت حضور یافته بود، ضمن رسیدگی به درخواستهای ۲۶ مراجعه کننده گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ هزار تماس مردمی در سامانه ی ۱۹۷ پلیس در گیلان ثبت شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم؛ سردار عزیزالله ملکی در حاشیه ی رسیدگی به درخواستهای مراجعه کنندگان در مرکز پاسخگویی سامانه ی ۱۹۷ در رشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ی ۱۹۷ فرمانده ی انتظامی گیلان داشته اند که ۵۴ درصد این پیامها مربوط به تقدیر از عملکرد پلیس بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه آمار ثبت شده در سامانه ی ۱۹۷ پلیس از کاهش ۲۹ درصدی شکایات مردمی از عملکرد نیروی انتظامی حکایت دارد ، اضافه کرد: درخواستها و پیشنهارات مردم از پلیس هم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد رشد را نشان می دهد.
فرمانده ی انتظامی گیلان در پایان بر ضرورت تعامل مردم با پلیس برای ارتقاء بهره وری در روند حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی تاکید کرد و افزود: امنیت مقوله ی مهمی ست که در بستر مشارکت مردم می تواند اقتدار ملی را تثبیت نموده و روند توسعه در جامعه را تسریع نماید.
انتهای پیام/.