این اثر در زمره ی کتابهای حوزه بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است که با همت آقای امیرحسین ابراهیمی، پژوهشگر جوان گیلانی تهیه و تدوین شده و بزودی از سوی انتشارات رجال در ویترین کتابفروشی ها و قفسه ی کتابخانه ها در انتظار ذهن جستجو گر و خواننده ی خوش ذوق جامعه ی امروز […]
این اثر در زمره ی کتابهای حوزه بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است که با همت آقای امیرحسین ابراهیمی، پژوهشگر جوان گیلانی تهیه و تدوین شده و بزودی از سوی انتشارات رجال در ویترین کتابفروشی ها و قفسه ی کتابخانه ها در انتظار ذهن جستجو گر و خواننده ی خوش ذوق جامعه ی امروز ترتیب می یاد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم؛ کتاب راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در جنگ ۴۴ روزه قره باغ بطور متمرکز به واکاوی رویکرد رسانه ای دولت جمهوری اسلامی ایران به جنگ ۴۴ روزه قره باغ از ابتدای جنگ تا زمان امضای قرارداد صلح میان طرفین درگیر می پردازد و در آن عملکرد رسانه ای دولت ایران در قبال این مساله ی مهم ارزیابی و تحولات منطقه از منظر امنیت ملی بررسی شده است.
کاوش انگیزه های دولتهای ایران در دهه های اخیر برای ایفای نقش بی طرفی میانجی گرانهدر قبال مساله ی قره باغ و تنش های بین دو کشور دوست و همسایه یعنی ارمنستان و جمهوری آذربایجان از دیگر بخشهای خواندنی این اثر تحقیقی ست.
اضافه می کنم، امیرحسین ابراهیمی متولد سال ۱۳۷۶ پژوهشگر جوان گیلانی است که فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل (علوم سیاسی) از دانشگاه گیلان است. او پیش از انتشار این کتاب مقالاتی نیز در رابطه با نقد و بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر مسائل خاورمیانه و همچنین قفقاز به نگارش درآورده است.
کتاب راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در جنگ ۴۴ روزه قره باغ در ۱۰۶ صفحه و با قیمت ۲۲۰ هزار تومان منتشر شده است.
انتهای پیام/.