سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته 12بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که با این حساب مجموع بستری های کرونایی در بیمارستانهای استان به 22 نفر رسیده است. دکتر فردین مهرابیان در همین رابطه به تحریریه ی پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم در رشت با بیان […]
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته 12بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که با این حساب مجموع بستری های کرونایی در بیمارستانهای استان به 22 نفر رسیده است.
دکتر فردین مهرابیان در همین رابطه به تحریریه ی پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم در رشت با بیان اینکه ارقام بستری های کرونایی گیلان در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشته، اضافه کرد: دیروز هم 22 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای گیلان بستری بودند.
وی افزود : در ۲۴ ساعت گذشته، 10 بیمار مبتلا به کرونا هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانهای گیلان بستری شده اند.
به گفته ی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در شبانه روز گذشته 12 بیمار کرونایی بهبود یافته هم از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.
انتهای پیام/.