هشتمین نشست مدیران درمان منطقه ۳ کشور به منظور بررسی مسائل و چالشهای موجود جهت توسعه درمان و خدمات تامین اجتماعی و ارائه راهکارهای مرتفع سازی به میزبانی گیلان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان؛ در این نشست که سعید دلگرم مشاور […]
هشتمین نشست مدیران درمان منطقه ۳ کشور به منظور بررسی مسائل و چالشهای موجود جهت توسعه درمان و خدمات تامین اجتماعی و ارائه راهکارهای مرتفع سازی به میزبانی گیلان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان؛ در این نشست که سعید دلگرم مشاور معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان، فیض الله نوری معاون امورخزانه و ذخایر اداره کل امورمالی، مدیران و معاونین مدیریتهای درمان استانهای گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،کردستان و زنجان حضور داشتند، در خصوص بررسی چالشها و رسیدن به راهکارهای کارشناسی شده و عملیاتی در حوزه درمان بحث و تبادل نظر شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در این نشست، با بیان اینکه رسالت سازمان تامین اجتماعی برقراری عدالت اجتماعی از طریق توزیع عادلانه خدمات درمانی و غیر درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی است گفت: این سازمان در بخش درمان مستقیم از طریق ۷۱ مرکز بیمارستانی، ۵ مرکز جراحی محدود ملکی ، ۷ مرکز بیمارستانی هیات مدیره ای و ۳۲۰ مرکز سرپایی در سطح کشور و با بکارگیری بیش حدود ۵۰ هزار نفر نیروی انسانی پزشک وغیر پزشک، به بیمه شده تحت پوشش و سایر بیماران خدمات درمانی ارائه می نماید.
دکتر حسین ابراهیمی هدف از برگزاری این جلسات را شناسایی چالشها و بررسی راهکارهای کارشناسی شده جهت مرتفع سازی مسائل درمان سازمان تامین اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: با توجه به گستردگی بخش درمان و اهمیت بهبود کیفت خدمت رسانی، بهره گیری از پیشنهادات و راهکارهای علمی و عملیاتی از طریق برگزاری چنین جلساتی میتواند سرعت بیشتری در روند اجرایی برنامه های توسعه ای و حل مسائل درجهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به بیمه شدگان تحت پوشش ایجاد نماید.
اضافه می کنم، در این نشست مدیران و معاونین مدیریت های درمان استانها موضوعاتی نظیر افزایش انگیزه نیروی انسانی، جذب و نگهداشت پزشکان به ویژه متخصصین و رادیولوژیست، کمبود نیروی انسانی و تامین منابع جهت توسعه مراکز درمانی را مطرح و نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مرتفع سازی این مسائل را جهت انعکاس و بهره مندی مدیران ارشد سازمان ارسال نمودند.