گزارشها حاکی از آن است که درحال حاضر مشترکان در سراسر استان گیلان و در تعرفههای مختلف حدود ۸۰۵ میلیارد تومان در قالب بهای برق مصرفی به توزیع برق گیلان بدهکارند که وصول این مبلغ تاثیر چشمگیر و بسزایی در تسریع پروژههای این شرکت و تامین برق پایدار دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک […]
گزارشها حاکی از آن است که درحال حاضر مشترکان در سراسر استان گیلان و در تعرفههای مختلف حدود ۸۰۵ میلیارد تومان در قالب بهای برق مصرفی به توزیع برق گیلان بدهکارند که وصول این مبلغ تاثیر چشمگیر و بسزایی در تسریع پروژههای این شرکت و تامین برق پایدار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان؛ براساس آمار موجود نزد دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات این شرکت، مشترکان برق در استان بدهی قریب به ۸۰۵ میلیارد تومانی در قالب عدم پرداخت بهای برق مصرفی به این شرکت دارند.
گفتنی است ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند.
شایان ذکر است از ابتدای سال ۱۴۰۳ و با اجرای طرح استقلال مالی شرکت های توزیع برق از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر در سطح کشور، شرکت های توزیع اعتبارات خود را از محل فروش انرژی به مشترکین دریافت می کنند و باتوجه به نحوه اجرای این طرح شرکت های توزیع برق ملزم به دریافت بهای برق فروخته شده خود از مشترکان بصورت جاری هستند تا پس از پایش، معادل آن اعتبار و بودجه هفتگی جهت اجرای پروژه ها و طرح های خود در کنار هزینه های جاری دریافت می کنند.
با توجه به این موضوع، از مشترکین محترم درخواست می شود که بدهی بهای برق مصرفی را قبل از مهلت مقرر درج شده در پیامک بهای برق پرداخت کنند تا شرکت توزیع برق گیلان بتواند پروژه های مهم و حیاتی خود در راستای تامین برق پایدار استان از جمله نوسازی شبکه های فرسوده، رفع ضعف برق ها، توسعه و احداث فیدرهای جدید و… را با سرعت بیشتری به مرحله بهره برداری برساند.
گفتنی است یکی از ساده ترین راه برای دریافت بهای برق مصرفی و پرداخت آنها به همراه مشاهده سوابق پرداخت در کنار تمامی خدمات غیرحضوری توزیع برق گیلان؛ استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد.
انتهای پیام/.