مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گیلان امروز با بیان اینکه خط آهن رشت – کاسپین اکنون ۸۴ درصد پیشرفت کار دارد، افزود: برای ساخت خط آهن رشت – کاسپین تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن هم به ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر […]
مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گیلان امروز با بیان اینکه خط آهن رشت – کاسپین اکنون ۸۴ درصد پیشرفت کار دارد، افزود: برای ساخت خط آهن رشت – کاسپین تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن هم به ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.
محمد پردل نژاد در همین رابطه به تحریریه ی پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم در رشت گفت : برای ریل گذاری ۱۷ و نیم کیلومتر از ۳۵ کیلومتر خط آهن رشت – کاسپین تاکنون بیش از هزار میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است .
وی تصریح کرد: با توجه به اختصاص روزانه ۵۰ واگن مصالح و خاک از سد منجیل و لوشان برای ساخت خط آهن رشت – کاسپین اختصاص می یابد و تاکنون ۲ و نیم میلیون مترمکعب خاک برای اجرای این طرح مصرف شده است.
محمد پردل نژاد در همین رابطه اضافه کرد: برای تکمیل این خط آهن به یک میلیون مترمکعب دیگر مصالح نیاز است.
مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گیلان در پایان افزود: با تامین به هنگام و مستمر بودجه ، فاز نخست این خط آهن در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید و ساخت فاز دوم این خط آهن شامل تکمیل خطوط ایستگاهی و خود ایستگاه ها هم به زودی آغاز می شود.
انتهای پیام/.